Aktualności

Aktualności

Nowy świat marki Green House Development

Po kilkunastu latach funkcjonowania firmy na rynku deweloperskim Zarząd podjął decyzję o zasadniczej zmianie wizerunku Green House Development

Nowe logo i jego zielono-niebieskie kolory są teraz nie tylko bardziej spójne z nazwą firmy, ale także lepiej odzwierciedlają ideę jej działania – wspierania klientów w budowaniu nowej jakości życia w harmonii z naturalnym otoczeniem.

Dla naszych klientów główną motywacją do kupna nowego mieszkania, bądź jego zamiany na lepsze, większe, jest dążenia do poprawy standardu życia. Każda realizowana przez nas inwestycja jest więc spełnieniem tej potrzeby i obietnicą nowej jakości życia, która jest przewodnim hasłem Green House Development.

Chcieliśmy, aby nowy logotyp kojarzył się z wysoką jakością oferowanych przez nas usług i realizowanych projektów, ale także z dbałością o środowisko, co doskonale wpisuję się w trendy zrównoważonego budownictwa.  Ma on symbolizować harmonię mieszkania, przestrzeni i naturalnego otoczenia, które razem tworzą unikalny, przyjazny klimat naszych inwestycji.

Ta zmiana wiąże się z dynamicznym rozwojem firmy w części deweloperskiej oraz jej wejściem w nowy obszar biznesowy, którym jest budowa i kompleksowe zarządzanie hotelami. Wynika ona także ze wzrostu konkurencyjności na rynku deweloperskim i konieczności budowania silnej, wiarygodnej i wyróżniającej się marki.

Nowy logotyp wraz z całością tożsamości wizualnej marki powstał we współpracy z agencją reklamową Fama i zostanie wdrożony latem tego roku.

Zapraszamy do śledzenia naszych nowych projektów.

Zobacz pozostałe aktualności

Kontakt
X
Do góry